X
تبليغات

تصویر ثابت

محتوا و عوامل موفقيت موتور جستجو
loading...
YourAds Here YourAds Here

yadehkhoda

بازدید : 50
سه شنبه 25 مرداد 1401 زمان : 9:26

محتوا و عوامل موفقيت موتور جستجو

هنگام فکر کردن به سئوي سايت، محتوا بايد اولويت اول شما باشد. محتواي با کيفيت نحوه تعامل، اطلاع رساني، حمايت و خوشحالي مخاطبان است. ايجاد محتواي معتبر و ارزشمند نيز براي ديده شدن موتورهاي جستجو بسيار مهم است. در واقع، به همين دليل است که جدول تناوبي عوامل سئو با «عناصر» محتوا آغاز مي‌شود و اولين عنصر مربوط به کيفيت محتوا است.

چه مقاله هاي وبلاگ، صفحات محصول، يک صفحه درباره، توصيفات، ويديوها يا هر چيز ديگري که براي مخاطبان خود ايجاد مي کنيد، درست کردن محتواي خود به اين معني است که شما پايه اي براي پشتيباني از ساير تلاش هاي SEO خود داريد.

کيفيت

"فقط به اين فکر کنيد که کاربران چه مي خواهند و فکر کنيد اگر جاي موتور جستجو بوديد، آيا از فرستادن کاربران به وب سايت خود احساس راحتي مي کرديد؟" Frédéric Dubut، مدير ارشد برنامه Bing مي گويد. "آيا احساس غرور مي کنيد که براي آن وب سايت تضمين کنيد و آن را در رتبه اول براي يک پرس و جو قرار دهيد؟"

"اگر پاسخ "بله" است، در اينجاست که بسياري از کارهاي فني تر و بهينه سازي موتور جستجو سنتي تر ممکن است وارد عمل شوند. اما، اگر پاسخ «خير» است، احتمالاً نشانه‌اي از اين است که قبل از اينکه به چيزهاي فني فکر کنيد، بايد ارزش بيشتري براي کاربران ايجاد کنيد.

ارائه محتواي اساسي، مفيد و منحصر به فرد به کاربران چيزي است که آنها را وادار مي کند تا در صفحات شما بمانند و باعث آشنايي و اعتماد شوند. اينکه چه چيزي کيفيت بالا را تشکيل مي دهد به ماهيت محتوا بستگي دارد و بر اساس نوع محتوا و صنعت متفاوت است.

دستورالعمل‌هاي ارزيابي کيفيت جستجوي Google (بخش 5.1) ويژگي‌هاي محتواي با کيفيت بالا را بر اساس نوع تجزيه مي‌کند:

محتواي اطلاعاتي بايد دقيق، جامع، اصلي و حرفه اي ارائه شود.

محتواي هنري بايد اصيل، منحصر به فرد و بيانگر درجه بالايي از مهارت باشد.

محتواي خبري بايد عميق، به خوبي استناد، دقيق و حاوي گزارش اصلي باشد.

برندهايي که محتواي پول يا زندگي شما (YMYL) را ايجاد مي‌کنند بايد به اين استانداردها توجه ويژه داشته باشند زيرا الگوريتم‌هاي Google ممکن است به سيگنال‌هاي اعتبار، تخصص و قابليت اعتماد (E-A-T) اهميت بيشتري دهند.

محتوا سنگ بناي تلاش هاي سئوي شماست و جايي براي صرفه جويي نيست. ايجاد - و سرمايه گذاري در - يک استراتژي محتواي واضح براي موفقيت سئو شما بسيار مهم است زيرا تقريباً همه عوامل ديگر به کيفيت محتوا بستگي دارند.

براي آخرين اخبار و نکات مربوط به محتوا، بخش جستجوي موتور جستجو: محتوا و نوشتن را نشانک‌گذاري کنيد.

تحقيق

تحقيق در مورد کلمات کليدي (عباراتي که مخاطبان هدف شما استفاده مي کنند) شايد مهمترين عامل طراحي سايت پس از ايجاد محتواي خوب باشد. اين به شما کمک مي کند محتوايي را توسعه دهيد که به آنچه مردم در جستجوي آن هستند پاسخ دهد. تحقيقات کلمات کليدي همچنين مي تواند مزايايي فراتر از رتبه بندي براي آن پرس و جوها داشته باشد.

اريک انج، مدير سئوي قديمي و مدير کل شرکت مشاوره Perfect Digital، مي‌گويد: «درک زباني که مشتريان استفاده مي‌کنند فوق‌العاده مهم است، وقتي به شيوه‌اي که آنها صحبت مي‌کنند، شما را بسيار مرتبط‌تر مي‌کند، و اين باعث نمي‌شود که تغيير دادن. بنابراين، تحقيق در مورد کلمات کليدي براي من بسيار بسيار مهم است و شاخه هاي جديدي از آن وجود دارد که در آن روشي که شما ممکن است از تحقيقات کليدواژه استفاده کنيد ممکن است در حال تکامل باشد، اما نياز به آن نيست.

تحقيق کلمات کليدي مي‌تواند بينش‌هايي درباره ماهيت نقاط درد و نيازهاي مخاطبان شما - خواه ناوبري، اطلاعاتي يا تراکنشي - علايق آنها، ميزان علاقه (که با حجم جستجو مشخص مي‌شود)، سطح رقابت براي آن سؤالات به شما ارائه دهد. و حتي قالبي که آنها آن اطلاعات را ترجيح مي دهند.

هنگامي که ارزيابي کرديد کدام کلمات کليدي قابل اجرا هستند، از آنها براي اطلاع رساني به توليد محتواي خود استفاده کنيد و آنها را در خود محتوا قرار دهيد تا مخاطبان شما شانس بيشتري براي يافتن شما در نتايج جستجو داشته باشند.

[نکته حرفه اي]

طبقه بندي کلمات کليدي را بر اساس هدفشان در نظر بگيريد: اطلاعاتي، معاملاتي، ناوبري يا محلي. کلمات کليدي بالقوه خود را با آنچه که در حال حاضر در نتايج جستجو رتبه بندي مي شود ارجاع دهيد تا انواع نتايجي را که Google براي نمايش هر درخواست انتخاب مي کند، مشاهده کنيد. ممکن است گوگل هدفي متفاوت از آنچه شما انتظار داريد به کلمه کليدي اختصاص دهد. به عنوان مثال، تايپ کردن "ساندويچ" بيشتر نتايج محلي ايجاد مي کند - بنابراين ممکن است براي رقابت براي آن کلمه کليدي به يک استراتژي محلي نياز باشد. درک اينکه گوگل چه نوع محتوايي را براي کلمات کليدي مختلفي که در حال تحقيق هستيد نشان مي‌دهد، کمک مي‌کند تا مشخص شود که چه نوع محتوايي بايد بسازيد و کدام يک از صفحات شما واجد شرايط رتبه‌بندي براي آن شرايط هستند.

کلمات کليدي

بعد از اينکه در مورد کلمات کليدي مورد استفاده مخاطبان براي يافتن شما تحقيق کرديد، آن کلمات کليدي را در متن، زيرعنوان ها و عناوين خود بگنجانيد - اما نه به قيمت خوانايي يا ساير مواردي که موتورهاي جستجو را بر خوانندگان اولويت مي دهد.

به بيان ساده، کلماتي را که مي خواهيد صفحه شما پيدا شود در نظر بگيريد و به طور طبيعي از آنها استفاده کنيد.

بري شوارتز، سردبير اخبار جستجوگر لند موتور جستجو، با اشاره به تفاوت بين زبان مورد استفاده در پرس و جوهاي جستجو و محتوايي که کاربران انتظار دارند پرس و جوهاي آنها ظاهر شود.

«من فکر مي‌کنم که لازم نيست لزوماً به اين فکر کنيد که سؤال چيست. بنابراين، براي مثال، من داستاني در مورد کنسول جستجوي گوگل نوشتم که در آن اعلان‌هايي درباره حذف دستورالعمل noindex براي فايل robots.txt اضافه مي‌کرد.» شوارتز گفت. در زمان‌هاي قديم، احتمالاً خط موضوع اعلان کنسول جستجو را مستقيماً در عنوان قرار مي‌دادم، زيرا مردم آن خط متن را کپي و جايگذاري مي‌کنند و سعي مي‌کنند آن را جستجو کنند تا اطلاعات بيشتري پيدا کنند. . اکنون، گوگل در اين مورد بسيار ساده‌تر و هوشمندانه‌تر است و شما واقعاً لازم نيست نگران انجام دقيق تطابق کلمات کليدي در پرس و جو باشيد – گوگل بسيار هوشمندتر است که آن را فراتر از آن گسترش دهد.

هميشه به خاطر داشته باشيد که ابتدا براي کاربران مي نويسيد و موتورهاي جستجو در درک زبان طبيعي بسيار بهتر مي شوند. براي بهبود رتبه بندي خود، هر مفهومي از فرمول هاي "چگالي کلمات کليدي" را کنار بگذاريد.

طراوت

موتورهاي جستجو اطلاعات به موقع، به روز و «تازه» را دوست دارند.

اين بدان معنا نيست که مي‌توانيد به‌روزرساني‌هاي جزئي در صفحات خود انجام دهيد، تاريخ انتشار را به‌روزرساني کنيد يا به طور مداوم صفحات جديد و کم‌کيفيت توليد کنيد تا تازگي را افزايش دهيد.

اگر کتابخانه اي از محتواي قديمي داريد، مي توانيد آن را به روز کنيد يا صفحات منسوخ و منقضي شده را بازنشسته کنيد. انجام اين کار سايت شما را براي بينندگان مفيدتر مي کند و همچنين به موتورهاي جستجو نشان مي دهد که محتواي شما به خوبي نگهداري مي شود.

گوگل همچنين مدت‌هاست که از آنچه Query Deserved Freshness (QDF) مي‌نامد به‌عنوان فاکتور رتبه‌بندي محتوا براي انواع خاصي از پرس‌و‌جوها استفاده کرده است. اگر يک عبارت جستجو ناگهاني محبوب شود - براي مثال "طوفان" زماني که يک طوفان فعال وجود دارد - Google QDF را براي آن جستجوها اعمال مي کند و نتايج براي منعکس کردن داستان ها، اخبار و اطلاعات در مورد موضوع تغيير مي کند. اين براي قطعه هاي برجسته نيز صادق است.

ممکن است بتوانيد با ايجاد محتواي مربوط به روندهاي محبوب، رويدادها يا تعطيلات آتي و اخبار فوري، از افزايش تازگي براي افزايش ديد خود در صفحه نتايج استفاده کنيد. با اين حال، توجه داشته باشيد که افزايش مرتبط با QDF ممکن است با گذشت زمان کاهش يابد و صفحه شما ممکن است در نتايج جستجو عميق‌تر شود.

[نکته حرفه اي]

پاسخگويي صريح به سوالات کاربران در صفحات شما ارزش فوق العاده اي دارد. اولاً، شما در حال ايجاد محتوايي هستيد که به طور خاص طراحي شده است تا نيازهاي مخاطبان خود را برآورده کند. دوم، موتورهاي جستجو به طور فزاينده اي سعي مي کنند پاسخ هاي مستقيم را در نتايج جستجو نشان دهند. اگر به اندازه کافي به سؤالات پاسخ دهيد، ممکن است صفحه شما به عنوان يک قطعه برجسته نمايش داده شود يا به عنوان يک نتيجه جستجوي صوتي در «دستيار Google» برگردانده شود.

تحقيقات نشان مي‌دهد که بيش از نيمي از جستجوهاي گوگل بدون کليک روي محتواي ديگر به پايان مي‌رسند و اين تا حدي به اين دليل است که موتورهاي جستجو به دنبال جلب رضايت کاربران با حل کردن جستجوهاي آنها در صفحه نتايج هستند. برخي از اين پاسخ‌ها داراي مجوز هستند (همانطور که در مورد اشعار موسيقي وجود دارد) و برخي مستقيماً از صفحات وب با پيوندي براي انتساب گرفته شده‌اند.

گاهي اوقات يک قطعه برجسته گنجانده مي شود، همانطور که در اينجا وجود دارد.

بهينه‌سازي محتواي شما براي تکه‌هاي ويژه و پاسخ‌هاي مستقيم ممکن است ديد بيشتري نسبت به يک نتيجه جستجوي ارگانيک استاندارد داشته باشد، و انجام اين کار ممکن است شانس بازگرداندن آن به عنوان يک نتيجه جستجوي صوتي را افزايش دهد.

مشاور رايگان سئو سازماني سئو داخلي، مي‌گويد: «بعضي از مشتريان من گفته‌اند که وقتي [نتايج غني] را دريافت مي‌کنند، کليک مي‌کنند. «من فکر مي‌کنم تفکر استراتژيکي وجود دارد که بايد در مورد کلمات کليدي اعمال شود که شما سعي مي‌کنيد آنها را براي قطعه‌هاي غني رتبه‌بندي کنيد تا مشخص کنيد، به نظر مي‌رسد که من يک کليک دريافت خواهم کرد يا بايد روي چيز ديگري تمرکز کنم. ؟"

بومن مي گويد: "گاهي اوقات، شما آن قطعه غني را مي خواهيد - آن جعبه در بالا - زيرا قصد آنها هرچه باشد، بايد عميق تر شوند." اما گاهي اوقات، هدف يک کاربر اين است که يک پاسخ سريع دريافت کند و گوگل را ترک کند. اگر هدف اين باشد، ممکن است پرس و جو چندان عالي نباشد.»

تصميم براي خدمات سئو سايت در محتوايي که مي تواند به پاسخ در صفحه نتايج جستجو تبديل شود، بايد بر اساس معناي افزايش ديد براي برند شما تعيين شود. اگر به دنبال افزايش آگاهي از برند هستيد، اين سرمايه گذاري ممکن است موجه باشد. اگر به دنبال افزايش ترافيک هستيد، بايد ارزيابي کنيد که آيا کاربران پس از مشاهده پاسخ، احتمالاً روي آن کليک مي کنند يا خير.

عمق

بري شوارتز، ويراستار اخبار Search Engine Land، توصيه مي‌کند: «محتواي سايت شما بايد به اندازه‌اي عميق باشد که به سؤال کاربر به شيوه‌اي «قابل توجه، کامل يا جامع» پاسخ دهد، همانطور که در پست مشاوره به‌روزرساني اصلي Google مي‌گويد.

"آيا "تحليل روشنگر يا اطلاعات جالبي را ارائه مي دهيد که فراتر از واضح است؟" آيا حاوي اطلاعات اصلي است؟ آيا اين اطلاعات تحقيق شده و واقعي است؟ شما مي خواهيد مطمئن شويد که محتواي شما در مقايسه با ساير صفحات در نتايج جستجو، ارزش قابل توجهي دارد، زيرا اين دقيقاً همان نوع محتوايي است که Google مي خواهد در بالاي نتايج خود قرار دهد.

بخش دشوار اين است که بفهميد محتواي شما چقدر بايد کامل باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، شما مي خواهيد ارزش بيشتري نسبت به رقباي خود ارائه دهيد، اما اين لزوماً به اين معني نيست که بايد کلمات بيشتري را براي دستيابي به تعداد کلمات دلخواه به کار ببريد. برخي پرسش‌ها، مانند «سريع‌ترين پستاندار خشکي چيست»، پاسخ نسبتاً ساده‌اي دارند، زيرا سؤالات ديگري مانند «چرا يوزپلنگ سريع‌ترين است» ممکن است توضيح عميق‌تري را طلب کند. هنگام تصميم گيري در مورد عمق شيرجه، پرس و جو، ترجيحات مخاطبان و پيشنهادات رقيب خود را در نظر بگيريد.

چند رسانه اي

متن پايه اي است که اينترنت بر روي آن ساخته شده است، اما اين بدان معنا نيست که به طور جهاني بهترين رسانه براي محتواي شماست. فرمت‌هاي ديگر نيز مي‌توانند نمايانگر بيشتري را در نتايج جستجو ارائه دهند. استفاده از تصاوير، ويدئو، صدا يا فرمت هاي ديگر را در نظر بگيريد که براي مخاطبان شما جذاب باشد و برند شما را از رقبا متمايز کند.

بعد از اينکه بر روي قالبي که براي کاربرانتان بهترين است، تصميم گرفتيد، چند رسانه اي خود و همچنين صفحاتي را که آن را در آن جاسازي کرده ايد بهينه کنيد تا قابل کشف تر شود. يکي از راه‌هاي انجام اين کار استفاده از يک شبکه تحويل محتوا (CDN) براي ارائه خدمات چندرسانه‌اي و برداشتن مقداري از بار سرورهاي شما است. اين مي تواند زمان بارگذاري را کاهش دهد، که براي سرعت سايت و تجربه کاربري شما عالي است.

با هر فرمتي که انتخاب مي کنيد، همچنان مي خواهيد از متن توصيفي براي تکميل محتواي خود استفاده کنيد و زمينه را براي موتورهاي جستجو و کاربران به طور يکسان فراهم کنيد. اگر ويديو يا پادکست است، مي‌توانيد رونوشت اضافه کنيد. اگر تصوير است، از متن جايگزين و زيرنويس استفاده کنيد. همچنين مي‌توانيد چند رسانه‌اي خود را با داده‌هاي ساختاريافته علامت‌گذاري کنيد تا شانس بازگرداندن آن‌ها به عنوان يک نتيجه غني را افزايش دهيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بک لینک
  • صندلی ماساژور
  • میکروبلیدینگ ابرو
  • تعمیرات تخصصی گوشی موبایل آیفون
  • طراحی سایت
  • تجهيزات شبکه و مودم روتر
  • قيمت لپ تاپ لنوو
  • تجهيزات شبکه و مودم روتر
  • قيمت لپ تاپ لنوو
  • خريد استون
  • خريد استون
  • پرورش بلدرچین
  • افزايش فالوور با ربات اينستاگرام
  • the most profitable crypto miner
  • پنداريم
  • مانتو عمده
  • نرم افزار سي آر ام - CRM
  • نرم افزار سي آر ام - CRM
  • موسسه مهاجرتی
  • تعمير يخچال فريزر ال جي در اصفهان
  • آموزش خصوصي سئو آنلاين
  • موسسه حقوقی
  • تعمير تلويزيون سامسونگ در اصفهان
  • درب آکاردئوني
  • ايفون اقساط
  • END
  • امکانات سامانه پیامک
  • دانلود فيلم بدون سانسور
  • خريد اپل ايدي
  • سایبان برقی
  • آموزش برنامه نويسي با کاتلين
  • ويدئو آموزش شارژ کارتريج ليزري HP
  • آموزش ساخت اپليکيشن ديجيکالا
  • آموزش برنامه نويسي آنلاين
  • گرامر زمان Present Perfect
  • آموزش هيپنوتيزم با چشم
  • ردياب سالمندان
  • خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
  • اپليکيشن شهرنت
  • https://arayto.ir
  • تيتان 5566
  • دکتر ولیزاده هیپنوتیزم
  • بهترين طراح ويلا
  • تيتان 5566
  • بام ساز مجري سقف شيرواني
  • باغ ايراني
  • تهران گاردن
  • صنعت گستر سامان
  • https://ardabildesign.ir/
  • فروشگاه اينترنتي شهر تلويزيون
  • سيلک فکتوري
  • شرکت اتيه انرژي تلاش
  • بيسکوتي کيک
  • قفسه مغازه
  • اقامت قبرس شمالی
  • راشا مگنت
  • دوربین مداربسته تیاندی
  • طراحی سایت اصفهان
  • انواع دوچرخه جاینت
  • قاب برای نقاشی
  • فروشگاه اينترنتي تاپ فروش
  • خرید ویلا در سهیلیه کرج
  • دانلود فیلم ایرانی جدید
  • دوربین مدار بسته
  • دانلود رمان
  • لیست قیمت دوربین آی پی هایک ویژن
  • لیست قیمت دوربین آی پی هایک ویژن
  • طراحي سايت
  • خودروبر امید
  • باغ استور
  • moonzia
  • فروشگاه کتونی
  • مهاجرت تحصیلی به کانادا
  • دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا
  • اقامت قبرس شمالی
  • کفش بلور
  • کفش بلور
  • تاریخچه نایک
  • Kid's Channel
  • Kid's Channel
  • bedtime stories for kids
  • moonzia
  • ویزای استارتاپ کانادا
  • ثبت شرکت در قبرس شمالی
  • درب ضد سرقت
  • twitter smm panel
  • the little Mermaid story for kids
  • تلویزیون شیائومی
  • خرید اکانت v2ray
  • چکش
  • خرید اشتراک v2rayng
  • telegram members panel
  • زیر مانیتوری قابل تنظیم
  • آموزش زبان عبری
  • آپ ممبر
  • آموزش زبان عبری
  • ???? ???? ???? ???? ? ???
  • https://ayatealborz.ir
  • https://teeca.ir
  • https://gozareshit.ir
  • https://xiboo.ir
  • https://e-pishtaz.ir
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 95
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 81
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 452
  • بازدید ماه : 1810
  • بازدید سال : 11008
  • بازدید کلی : 18078
  • کدهای اختصاصی